18 listopada odbyło się oficjalne otwarcie nowego salonu Agata w Warszawie. W pierwszych dniach sklep na terenie Parku Handlowego Targówek odwiedziło ponad 70 tys. klientów.
W Warszawie został oficjalnie otwarty 20. salon Agata w Polsce. W weekend otwarcia (18-20 listopada) sklep na Targówku odwiedziło ponad 70 tys. osób. To najwyższa frekwencja na tle dotychczasowych inauguracji salonów sieci Agata. W tych dniach obowiązywały specjalne rabaty i promocje cenowe. Dla osób odwiedzających salon przygotowano też szereg atrakcji rodzinnych. Klienci mieli również szansę skorzystać z bezpłatnych porad stylistów w zakresie aranżacji wnętrz.
Największy i najbardziej ekskluzywny
Nowy otwarty salon na Targówku wyróżnia się na tle innych sklepów sieci Agata. Jego powierzchnia obejmuje aż 25 000 m2, czyli ponad dwa razy więcej niż w przypadku otwartego w czerwcu sklepu w Częstochowie. W przestrzeni salonu, który zajmuje dwie kondygnacje, znajduje się ponad 20 000 mebli i artykułów wyposażenia wnętrz od ok. 300 producentów z Polski i z zagranicy. Ekspozycja składa się z prawie 200 przykładowych aranżacji różnych pomieszczeń, a w specjalnie wydzielonej, liczącej 2000 m2, Strefie Premium znajdują się markowe meble od producentów z Włoch i Niemiec.
Drugi w Warszawie
Salon na Targówku jest drugim sklepem sieci Agata w Warszawie. Obecnie w stolicy funkcjonuje już salon przy Al. Krakowskiej 61. Nowy sklep tworzony był od podstaw w oparciu o nową identyfikację wizualną sieci. W ofercie salonu dostępne są meble tapicerowane, kolekcje mebli do pokoju dziennego, sypialni, jadalni, kuchni i pokoju dziecięcego. Ponadto w asortymencie jest szeroki wybór krzeseł, stołów i materacy. W salonie Agata znajduje się również profesjonalne studio kuchenne, szereg akcesoriów do różnych pomieszczeń, a także szkło oraz produkty dekoracyjne, oświetlenie, dywany i tekstylia.