O teściowej, o synowej, a przede wszystkim o tym, że w salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie. Znana sieć salonów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem dwóch gwiazd różnych pokoleń: Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. W nowej platformie komunikacji marki Agata, ta pierwsza wciela się w rolę synowej, a druga – jej teściowej. Relacje dwóch Pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL marki. W stacjach telewizyjnych emitowany jest właśnie nowy spot z udziałem Ambasadorek. Bazująca na „z życia wziętych” perypetiach rodzinnych kreacja zaskakuje sporą dawką humoru.
Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w nowej kampanii salonów Agata. Bez problemu odnalazłam się w humorystycznej komunikacji marki, która powierzyła mi rolę pełnej energii teściowej. Pozornie moja bohaterka sprawia wrażenie teściowej, która we wszystko się wtrąca i jest nieco uszczypliwa, ale tak naprawdę ma świetną relację ze swoją synową, którą gra Małgosia Socha. W końcu skoro razem chodzą na zakupy, to tak naprawdę muszą się lubić. Podobnie jak moja bohaterka, prywatnie także bardzo lubię urządzać i dekorować pomieszczenia w moim domu, więc rola Ambasadorki sieci salonów wyposażenia wnętrz to dla mnie wyróżnienie i radość
– komentuje Ewa Kasprzyk, aktorka i Ambasadorka salonów Agata.
Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy z jednej strony sprawiają, że pojawia się na twarzy wielu osób uśmiech, z drugiej – że bardzo się wyróżniają. Dlatego kontynuujemy komunikację opartą o swego rodzaju skecze sytuacyjne, ale zupełnie inne niż do tej pory. Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką – swoją teściową, w rolę której wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś” oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte o insighty i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację pomyśli: „Ja mam podobnie!” Te dwa światy – synowej i teściowej – w odczuciu wielu osób bardzo się od siebie różnią, ale w salonach Agata zawsze znajdują coś, co odpowiada jednej i drugiej
– tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A. i dodaje:
Nowa kampania salonów Agata obrazuje zróżnicowane potrzeby naszych Klientów, które jako marka staramy się zaspokajać naszą ofertą, dając szerokie możliwości wyboru mebli oraz dodatków. W naszych salonach Klienci mogą poczuć się swobodnie i znaleźć dla siebie idealne produkty, niezależnie od preferencji
– podkreśla.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 29 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl