O relacji synowej i teściowej mówi się wiele – w naszej kulturze anegdoty z ich udziałem są wyjątkowo zakorzenione. Niektóre z nich w humorystyczny sposób obrazują tę znajomość, inne z kolei tworzą stereotypy. A jak to wygląda w rzeczywistości? Czy wspomnienia z pierwszych spotkań albo wspólne pasje dzielą, czy umacniają więzi? Z najnowszego badania pt. „Synowe i Teściowe – o relacji dwóch światów i ich preferencjach w urządzaniu wnętrz” Salonów Agata, zrealizowanego w ramach nowej kampanii marki „Synowa-Teściowa”, wynika, że wspólnym mianownikiem tej relacji może być urządzanie wnętrz. Jak w tej roli odnajduje się każda z nich? O relacji i preferencjach wnętrzarskich różnych pokoleń opowiadają Magdalena Chorzewska, psycholog oraz ekspert, który komentuje wyniki badania przeprowadzonego przez markę Agata, jak również Ambasadorki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk.
Te same potrzeby różnych pokoleń
Urządzanie wnętrz może być bardzo dobrym, przyjemnym i neutralnym tematem łączącym dwa pokolenia. Istotne jest jednak, aby synowa i teściowa poznały swoje wzajemne preferencje. Obie grupy, choć nieświadome tego, patrzą na bardzo podobne czynniki w kwestii wyboru akcesoriów i mebli, preferują te same style wnętrzarskie. Takie postrzeganie może przyczynić się do dobrej współpracy podczas wspólnych zakupów czy urządzania wnętrz
– komentuje Magdalena Chorzewska, psycholog i ekspert wielu programów telewizyjnych poświęconych tematyce relacji międzyludzkich, która współpracuje z marką Agata przy okazji badania opinii Polek.
Funkcjonalne i modne wnętrze teściowej
Teściowa, moja bohaterka ze spotów marki Agata, otwarta jest na nowe rozwiązania oraz sugestie Synowej w kwestiach wnętrzarskich. Ceni wszelkie wskazówki dotyczące aranżacji wnętrza, wyboru mebli czy dodatków jednak sama również nie waha się proponować rozwiązań Gośce. Synowa interesuje się wnętrzami, śledzi trendy, z kolei moja bohaterka ma większe doświadczenie, dlatego uważam, że wzajemne rady mogą być bardzo inspirujące dla naszych postaci
– komentuje Ambasadorka marki, Ewa Kasprzyk.
![Styl klasyczny](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/2145/assets/247795/large-b4ea8a10849faed45ee55375b01dec20.jpg)
Styl klasyczny
Jak aranżuje przestrzeń synowa?
Aranżowanie własnego wnętrza to dla mojej bohaterki ze spotów marki Agata wielkie przeżycie. Synowa ma swoją wizję pięknie urządzonej przestrzeni, a teściowa, jak zawsze chętna do pomocy – widzi tę stylizację inaczej. Rady Teściowej – bohaterki spotów – choć cenne i trafne, Synowa traktuje zachowawczo i z przymrużeniem oka. Podchodzi do nich z uśmiechem i otwartością
– komentuje Ambasadorka marki, Małgorzata Socha.
![Styl skandynawski](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/2145/assets/247805/large-7ae82b105acf817db8a4bfd8dc6df065.jpg)
Styl skandynawski
Ulubione style teściowej i synowej
![Styl loftowy](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/2145/assets/247814/large-2e1887adf9986c3749f0906930217f1c.jpg)
Styl loftowy
![Styl nowoczesny](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/2145/assets/247815/large-47b7990a3f52d4cf21280892c9666315.jpg)
Styl nowoczesny
Docenianie siebie nawzajem jest istotnym aspektem relacji między synową i teściową, która jak każda inna relacja wymaga przede wszystkim poświęcenia sobie czasu, gotowości do budowania, a także otwartości i tolerancji. Kluczem do sukcesu jest tutaj bezpośrednia komunikacja
– podsumowuje Magdalena Chorzewska, psycholog współpracująca z marką Agata przy okazji badania opinii Polek.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 30 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl