O relacji synowej i teściowej mówi się wiele – w naszej kulturze anegdoty z ich udziałem są wyjątkowo zakorzenione. Niektóre z nich w humorystyczny sposób obrazują tę znajomość, inne z kolei tworzą stereotypy. A jak to wygląda w rzeczywistości? Czy wspomnienia z pierwszych spotkań albo wspólne pasje dzielą, czy umacniają więzi? Z najnowszego badania pt. „Synowe i Teściowe – o relacji dwóch światów i ich preferencjach w urządzaniu wnętrz” Salonów Agata, zrealizowanego w ramach nowej kampanii marki „Synowa-Teściowa”, wynika, że wspólnym mianownikiem tej relacji może być urządzanie wnętrz. Jak w tej roli odnajduje się każda z nich? O relacji i preferencjach wnętrzarskich różnych pokoleń opowiadają Magdalena Chorzewska, psycholog oraz ekspert, który komentuje wyniki badania przeprowadzonego przez markę Agata, jak również Ambasadorki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk.
Te same potrzeby różnych pokoleń
Urządzanie wnętrz może być bardzo dobrym, przyjemnym i neutralnym tematem łączącym dwa pokolenia. Istotne jest jednak, aby synowa i teściowa poznały swoje wzajemne preferencje. Obie grupy, choć nieświadome tego, patrzą na bardzo podobne czynniki w kwestii wyboru akcesoriów i mebli, preferują te same style wnętrzarskie. Takie postrzeganie może przyczynić się do dobrej współpracy podczas wspólnych zakupów czy urządzania wnętrz
– komentuje Magdalena Chorzewska, psycholog i ekspert wielu programów telewizyjnych poświęconych tematyce relacji międzyludzkich, która współpracuje z marką Agata przy okazji badania opinii Polek.
Funkcjonalne i modne wnętrze teściowej
Teściowa, moja bohaterka ze spotów marki Agata, otwarta jest na nowe rozwiązania oraz sugestie Synowej w kwestiach wnętrzarskich. Ceni wszelkie wskazówki dotyczące aranżacji wnętrza, wyboru mebli czy dodatków jednak sama również nie waha się proponować rozwiązań Gośce. Synowa interesuje się wnętrzami, śledzi trendy, z kolei moja bohaterka ma większe doświadczenie, dlatego uważam, że wzajemne rady mogą być bardzo inspirujące dla naszych postaci
– komentuje Ambasadorka marki, Ewa Kasprzyk.
Styl klasyczny
Jak aranżuje przestrzeń synowa?
Aranżowanie własnego wnętrza to dla mojej bohaterki ze spotów marki Agata wielkie przeżycie. Synowa ma swoją wizję pięknie urządzonej przestrzeni, a teściowa, jak zawsze chętna do pomocy – widzi tę stylizację inaczej. Rady Teściowej – bohaterki spotów – choć cenne i trafne, Synowa traktuje zachowawczo i z przymrużeniem oka. Podchodzi do nich z uśmiechem i otwartością
– komentuje Ambasadorka marki, Małgorzata Socha.
Styl skandynawski
Ulubione style teściowej i synowej
Styl loftowy
Styl nowoczesny
Docenianie siebie nawzajem jest istotnym aspektem relacji między synową i teściową, która jak każda inna relacja wymaga przede wszystkim poświęcenia sobie czasu, gotowości do budowania, a także otwartości i tolerancji. Kluczem do sukcesu jest tutaj bezpośrednia komunikacja
– podsumowuje Magdalena Chorzewska, psycholog współpracująca z marką Agata przy okazji badania opinii Polek.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 30 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl