Od soboty, 28 listopada salony stacjonarne marki Agata zostaną ponownie otwarte. W trosce o bezpieczeństwo klientów we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązywać będą najwyższe standardy sanitarne. Marka przygotowała właśnie nową akcję promocyjną, której towarzyszy kolejna telewizyjna historia z udziałem Synowej (Małgorzaty Sochy) i Teściowej (Ewy Kasprzyk), a także specjalną kampanię „Mega Rabaty na dziesiątki mebli i dodatków” z okazji Black Weekend.
Mega Rabaty na Black Weekend
Historie w ramach platformy „Dla synowych. Dla teściowych. Dla każdego.” są lubiane przez naszych Klientów. Zarówno te, które można oglądać w telewizji, jak i stories dostępne w naszych kanałach społecznościowych. Wiele osób, mając w pamięci pierwszy spot z Ewą Kasprzyk i Małgosią Sochą, do dzisiaj zadaje pytanie „a gdzie żyrafka od teściowej?”. Nawiązując do tego pytania powstała nowa historia, w której synowa po raz kolejny próbuje wybrnąć z niewygodnej rozmowy z teściową. To pierwszy spot z nowymi bohaterkami, którego akcja dzieje się w naszym salonie. W okresie, kiedy nasze sklepy ponownie zostają otwarte, spot jest zaproszeniem do inspirujących zakupów, oczywiście przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa
– komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Bezpieczne zakupy w sklepach stacjonarnych
Nasi pracownicy zostali objęci procedurami i przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie epidemii. Ponadto zgodnie z rozporządzeniami rządowymi, w obiektach wyłączono z użytkowania powierzchnie rekreacyjne dostępne w części salonów, jak np. bistro czy kącik zabaw dla dzieci. Zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów są dla nas najważniejsze, dlatego wszystkie zasady bezpieczeństwa wdrażamy z należytą starannością. Cieszymy się, że ponownie możemy zaprosić klientów do naszych salonów
– komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
***
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 30 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl