Od soboty, 27 marca sklepy stacjonarne sieci salonów Agata w całej Polsce pozostają tymczasowo zamknięte. Z myślą o osobach chcących mieć stały i wygodny dostęp do produktów z oferty marki, firma umożliwia zakupy bez wychodzenia z domu – nie tylko w sklepie internetowym na www.agatameble.pl, ale także za pomocą rozmów wideo i telefonicznych z konsultantami obecnymi w salonach.
Sklep internetowy
Zakupy zdalne w salonie stacjonarnym
Wygodny odbiór towarów
Podejmowane przez nas działania są odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów, którym w sytuacji zamknięcia obiektów handlowych, chcieliśmy umożliwić odbiór wcześniej dokonanych zakupów, a także zapewnić stały dostęp do oferty marki. Jednocześnie zwracamy szczególną uwagę na stosowanie się do zasad sanitarnych podczas odbioru zamówień. Po wejściu do magazynu Agata obowiązuje dezynfekcja rąk oraz zachowanie bezpiecznej odległości od innych osób. Zachęcamy też do płatności bezgotówkowych, kartą lub przelewem
przekazują przedstawiciele firmy.
***
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 31 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl