Intensywne i soczyste barwy, odważne dodatki inspirowane kulturą masową i motywy znane z reklam i kultowych obrazów to główne założenia stylu pop-art. Niezmiennie od 60 lat gości we wnętrzach, a w 2021 roku szczególnie zyskuje popularność. Pop-art wnosi optymistyczny nastrój i energię do wnętrza oraz pozwala na zabawę formą, oraz kolorami. Wykorzystane w tym stylu barwy powinny być odpowiednio zróżnicowane i nasycone. Dominują przede wszystkim intensywne czerwienie, pomarańcz, soczysta zieleń i wyrazista żółć. Istotną rolę odgrywają również niebanalne formy – meble o nietypowych, geometrycznych kształtach oraz nieoczywiste zestawienia takie jak, proste krzesła w połączeniu ze szklanym żyrandolem, czy puszyste kolorowe tekstylia na welurowej sofie. Ponadto pożądane są wszelkie dodatki i dekoracje: obrazy, świeczki, ramki, a w szczególności plakaty na ścianę. Wzory rodem z komiksów doskonale prezentują się również na tekstyliach, kubkach do herbaty i filiżankach do kawy. W aranżacji pop-art powinny znaleźć się także rośliny – najlepiej, jeśli będą to duże okazy, które nie zostaną zdominowane przez inne barwy we wnętrzu. Ten oryginalny styl sprawdzi się szczególnie w aranżacji salonu, sypialni lub pokoju młodzieżowego
komentuje Natalia Nowak, ekspert ds. aranżacji wnętrz salonów Agata.
***
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 31 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl