Sieć salonów Agata w kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. Seria spotów wspiera działania wizerunkowe Agata S. A. oraz majową ofertę promocyjną dostępną w punktach sprzedaży detalicznej i e-commerce.
Poprzez serię kreatywnych spotów telewizyjnych Salony Agata konsekwentnie wzmacniają wizerunek lidera na rynku wyposażenia i aranżacji wnętrz. Sieć salonów zapewnia konsumentom dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców w punktach sprzedaży detalicznej.
Kreacja nowych spotów, tak jak i poprzednich, jest lekko przejaskrawiona i traktowana z przymrużeniem oka. Jednocześnie konsekwentnie podkreślamy szeroki wybór produktów dostępnych w salonach Agata. Chcemy inspirować naszych Klientów do rozwiązań, dzięki, którym skomponują wnętrza oddające ich osobowość i styl.
Krzysztof Wadas, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu Agata S.A.
Więcej o promocji: https://www.agatameble.pl/rabaty-do-20-albo-30-rat-0%
O Agata S.A.:
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl