Każde wnętrze potrzebuje czasem odświeżenia i zmiany dodatków. Marka Agata wychodzi naprzeciw potrzebom swoich Klientów i stale poszerza ofertę modnych nowości, które podkreślą charakter i styl każdego mieszkania. O tym, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, po raz kolejny przekonują w nowych spotach ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. Co tym razem przykuło szczególną uwagę Synowej i Teściowej?
Regularna metamorfoza salonu lub sypialni? Z Salonami Agata to możliwe. Marka kontynuuje serię zabawnych spotów z Synową i Teściową, koncentrując się tym razem na podkreśleniu dostępności modnych nowości w sklepach sieci. Chociaż od ostatnich zakupów bohaterek minął dopiero tydzień, obie znajdują jednak nowe, ciekawe dodatki i akcesoria, idealne do podkreślenia charakteru wnętrz ich domów. W oko Teściowej wpada szczególnie jeden wyjątkowy element. Rozbawiona Gośka próbuje wyrazić lekką dezaprobatę dla jej zachwytu, sama nie może oderwać wzroku od tej wyjątkowej nowości. Co spowodowało takie zamieszanie w trakcie ich zakupów i jakie produkty znajdą się w ich koszykach? Lekki ton i dowcip spotu idealnie podkreśla bogactwo oferty salonów Agata, w których zawsze można znaleźć coś nowego, na każdy gust.
- Bardzo dbamy o to, aby nasza oferta zarówno mebli, jak i szeroko rozumianych dodatków była dynamiczna. Duża jest częstotliwość wprowadzania nowości produktowych i dzięki temu Klienci odwiedzający nasze salony w krótkim odstępie czasu mogą znaleźć zupełnie nowe meble czy dodatki. Dlatego warto często zaglądać do Salonów Agata i sprawdzić, jakie nowości zostały przygotowane – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
W skróconej, 15-sekundowej wersji reklamy, między Teściową a Synową dochodzi do zabawnego nieporozumienia. Gośka jest przekonana, że Teściowa zwróciła uwagę na jej sukienkę. Okazuje się jednak, że aprobata granej przez Ewę Kasprzyk postaci skierowana była w stronę… produktowej nowości dostępnej w salonie. Emisji spotów towarzyszy trwająca do 23 października, urodzinowa promocja na wszystkie produkty: rabaty do 20% albo możliwość spłaty zakupu w 50 ratach 0% bez dodatkowych kosztów.
Koncepcja kreatywna kampanii została po raz kolejny powierzona agencji PZL. Za jej realizację odpowiadał dom produkcyjny Film Republic. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w Internecie oraz w prasie.
***
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 32 wielkopowierzchniowe salony zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni
i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów
i ekspertów.
i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów
i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl