13 maja br. na antenie telewizji TVN miała miejsce emisja pierwszego odcinka reportażu pod tytułem „No to ładnie!”, który powstał z inicjatywy sieci Agata. Nowy cykl realizowany we współpracy z Małgorzatą Sochą i Dzień Dobry TVN to działania mające wzmocnić komunikację marketingową sieci wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce.
Większość osób zna mnie jako aktorkę, ale tylko nieliczni wiedzą, że moją pasją jest także urządzanie wnętrz. Udział w projekcie „No to ładnie!” jest dla mnie świetną zabawą, a dodatkowo pozwala przelać moje zamiłowanie do aranżacji przestrzeni na realne działania
Małgorzata Socha
Pomysł na program jest częścią długofalowej strategii firmy, którą od kilku lat konsekwentnie realizujemy. Możliwość współpracy z tak zaangażowanym ambasadorem jakim jest Małgosia Socha to dla nas ogromne wyróżnienie. Tym bardziej cieszy nas fakt, że dzielimy wspólne pasje. Jestem pewien, że cykl „No to ładnie!” zainspiruje wiele osób do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu
Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata S.A.
Salon przed metamorfozą:
Dzień Dobry TVN
Salon po metamorfozie:
Dzień Dobry TVN
O Agata SA.:
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl