Sieć Agata S.A. wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, udostępniła kupującym ze Śląska pierwszą Megaskrytkę, umiejscowioną przy salonie w Katowicach. Dzięki nowej opcji odbioru towaru zamówionego online, Klienci będą mogli jeszcze sprawniej odebrać zamówione produkty – zarówno meble, jak i dodatki. Agata jest pierwszą polską siecią sklepów meblowych, która w Europie wprowadziła rozwiązania samoobsługowych lockersów.
Inteligentny system
Szybciej i wygodniej
W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta, dlatego Salony Agata wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów uruchamiając Megaskrytkę przy Salonie w Katowicach. Zależy nam na tym, aby Klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów. Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych Klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty.
Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
w Warszawie, Poznaniu i Łodzi.
Prosty i intuicyjny proces zamówienia
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 32 wielkopowierzchniowe salony zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl