Reklamy Salonów Agata z Małgorzatą Sochą i Ewą Kasprzyk w rolach Synowej i Teściowej zna cała Polska. Teraz ta platforma komunikacji zostaje odświeżona – do Ambasadorek marki dołącza znany i ceniony projektant wnętrz Tomasz Pągowski. Teściowa i Synowa – po tym, jak same się urządziły – obserwując Tomasza postanawiają również… urządzać innych.
Synowa i Teściowa „robią dizajn!”
Salony Agata oferują meble i artykuły wyposażenia wnętrz w różnych stylach, a przy tym przystępne cenowo – szczególnie do tego ostatniego aspektu przywiązujemy dużą wagę, myśląc o naszych Klientach. Z tego powodu chcemy podkreślić, że każdy, dosłownie każdy może w naszych salonach znaleźć coś dla siebie. Nierzadko profesjonalni projektanci polecają produkty dostępne w naszej sieci, a wyrazem tego jest obecność Tomasza Pągowskiego w naszej kampanii. Gośka i Teściowa oraz Tomasz to dwa, a nawet trzy żywioły.
Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.
Badania wskazują, że nasze reklamy są bardzo lubiane przez Polaków. Wierzymy, że w nowej odsłonie kampanii Klienci zobaczą nie tylko zabawne historie, ale także zauważą jak bardzo Salony Agata zmieniły się w ostatnich latach i jak wiele mają do zaoferowania zarówno pod kątem asortymentu, jak i wyjątkowych promocji.
Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 32 wielkopowierzchniowe salony zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów
i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl.