Dla wszystkich tych, którzy cenią sobie projektowanie mebli i rozwiązania dopasowane do domowych wnętrz, Salony Agata przygotowały ofertę systemu modułowych szaf. Linia mebli Adbox to odpowiedź na potrzeby każdego, o czym w najnowszym spocie przekonuje trójka Ambasadorów-Projektantów: Gośka, Teściowa i Tomasz. Marka rozpoczęła swoją najnowszą kampanię, promującą kolejne walory oferty dopasowane do współczesnych upodobań Klientów.
Kolejna z reklam, którą przygotowaliśmy akcentuje wielość potrzeb Klientów i konieczność sprostania ich spersonalizowanym wymaganiom – obrazuje to znakomicie para, która w nowym spocie poszukuje idealnej szafy pod profesjonalnym okiem Tomasza i nie mniej czujnym okiem Teściowej i Synowej.
Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu sieci Agata
Magia świąt. A może coś dla graczy?
Elementy graficzne, jakie zastosowaliśmy w tej kreacji, przywołują wspomnienia wśród obecnych i dawnych fanów gamingu. Z tą kreacją wyszliśmy poza ramy emisji telewizyjnych, przygotowując też dedykowany landing page na naszej stronie internetowej – a tam, postać jak z gry komputerowej poszukuje najatrakcyjniejszych w ofercie foteli. Mamy nadzieję, że ta kreacja wywoła wśród naszych klientów wiele sentymentu i pozwoli na znalezienie fotela idealnie dopasowanego do ich potrzeb.
Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu sieci Agata
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 33 wielkopowierzchniowe salony zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.