Sieć salonów Agata Meble, rozpoczyna proces rebrandingu. Zmianie uległa już oficjalna nazwa firmy i obecnie jest to Agata S.A. Kolejnym krokiem będzie odświeżenie identyfikacji wizualnej marki.
- Od kilku lat systematycznie unowocześniamy nasze salony i wprowadzamy zmiany, które mają ułatwić klientom nie tylko proces zakupu, ale także pokazywać trendy i inspirować w obszarze aranżacji wnętrz. Naturalną konsekwencją dokonanych dotychczas zmian będzie również odświeżenie wizerunku. Proces ten musi być rozłożony w czasie, ale klienci będą mogli dostrzec pierwsze efekty już w najbliższych miesiącach – wyjaśnia Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A.
Proces rebrandingu był poprzedzony badaniami wśród obecnych i potencjalnych klientów. Ocenie poddana została percepcja obecnego wizerunku marki oraz samych salonów sprzedaży.
Okazało się, że Agata Meble ma bardzo dobry wizerunek wśród osób, które odwiedziły nasze salony. Chcemy ten potencjał przenieść także na markę. Odświeżona i nowoczesna identyfikacja wizualna, z pewnością będzie dużą wartością w komunikowaniu o ofercie salonów – dodaje Marek Gonsior.