Czy moda może mieć coś wspólnego z wystrojem wnętrz i preferencjami przy urządzaniu mieszkania? Okazuje się, że tak! Prawie 60% ankietowanych przyznaje, że ich mieszkanie jest odbiciem ich stylu i osobowości[1]. Zarówno przy wyborze ubioru, jak i aranżacji wnętrza cenimy przede wszystkim funkcjonalność, wygodę i jakość. Wyniki raportu przeprowadzonego przez KANTAR Millward Brown na zlecenie salonów Agata pokazują, że moda jest nie tylko na wybiegu, ale wkracza również na nasze domowe salony.
Fashion nie tylko w szafie
W aranżacji wnętrz najważniejsze jest bycie w zgodzie ze sobą i z własnym stylem, ponieważ trzymanie się sztywnych schematów nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, a katalogi powinny być tylko inspiracją. Sama w urządzaniu wnętrz najbardziej kocham właśnie tę swobodę i możliwość kreatywnego wyrażenia siebie
Małgorzata Socha, ambasadorka marki Agata
W wynikach całego badania „Jaka szafa, taki dom” zaskoczyły mnie dwie rzeczy. Po pierwsze, odpowiedź na pytanie, co jest dla nas najważniejsze w urządzaniu wnętrz. Okazuje się, że choć wciąż najbardziej istotne są aspekty praktyczne – funkcjonalność, wygoda, jakość itd. – to już na drugim miejscu plasuje się potrzeba dopasowania wnętrza do własnych upodobań, osobowości
i przyzwyczajeń
Ewa Mierzejewska, ekspert ds. aranżacji wnętrz
Wnętrza już nie skandynawskie
Analizując aranżacje wnętrz można mówić o pewnych grupach stylów. Tak naprawdę styl klasyczny i prowansalski są do siebie bardzo podobne, tylko różnią się w dużej mierze kolorystyką, która przełożyła się na wskazania u kobiet i mężczyzn. Natomiast styl loftowy jest bardzo często utożsamiany ze stylem nowoczesnym i z pewnością wielu z nas ocenia te wnętrza w podobny sposób
Ewa Mierzejewska, ekspert ds. aranżacji wnętrz
Wyraź swój styl poprzez wnętrze
Jako marka chcemy inspirować do wyrażania swojego stylu i indywidualności. Każdy z nas jest inny, ma swój charakter, ubiera się jak lubi i chciałby urządzać wnętrza tak, by czuć się w nich dobrze. Nasz dom jest wyjątkowy dlatego, że jest właśnie taki jak my. W salonach Agata dbamy o stały rozwój portfolio produktów, że każda osobowość, każda indywidualność mogła znaleźć coś dla siebie. Dlatego też wdrażamy rozwiązania „szycia na miarę”, np. wyboru mebli tapicerowanych z tkaninami dostosowanymi do indywidualnych potrzeb i gustu, czy tworzenia własnych zestawów mebli modułowych. Widoczny trend personalizacji przenika do świata wnętrz i chcemy dać naszym konsumentom możliwość szerokiego i zróżnicowanego wyboru
Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu salonów Agata.
[1] Źródło: Badanie opinii „Jaka szafa, taki dom” przeprowadzone przez ośrodek badawczy KANTAR Millward Brown na zlecenie Agata S.A. Badanie przeprowadzono metodą CAVI na grupie 500 badanych w listopadzie 2017 roku.
O Agata SA.: Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 24 wielkopowierzchniowe salony zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl