Wiele osób decyduje się na aranżację czterech kątów w bardzo modnym stylu klasycznym lub zupełnie innym, lecz równie popularnym – stylu nowoczesnym. Okazuje się jednak, że to nie moda jest kluczowym kryterium, którym kierujemy się kupując meble i dodatki. Co jest dla nas zatem najważniejsze?
Trendy w aranżacji wnętrz są trudniejsze do wdrożenia w życie niż moda rozumiana przez pryzmat ubioru. Inspirujemy się nowościami, ale nie zawsze możemy zastosować podpatrzone rozwiązania w naszych domach. Dlatego tak ważne jest to, aby wnętrza odzwierciedlały nasz indywidualny styl. Cieszę się, że jestem ambasadorką marki, która inspiruje wszystkich Polaków do tego, aby przeistaczali zwykłe przestrzenie w miejsca, w których chce się być, bo są takie jak my.
Małgorzata Socha, ambasadorka marki Agata.
*Materiał powstał w oparciu o badanie opinii „Jaka szafa, taki dom” z 2017 roku, które zostało przeprowadzone przez ośrodek Kantar Millward Brown na zlecenie Agata S.A.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 24 wielkopowierzchniowe salony zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl