1 lutego ruszyła emisja nowych spotów reklamowych sieci Agata. Do prezentowanej dotychczas rodziny i przytulnie zaaranżowanego wnętrza dołączają domowe zwierzęta. To element wzmacniający emocjonalny przekaz spotu, którego głównym komunikatem jest promocja cenowa w salonach sieci Agata.
W tej formule powstało kilka filmów, które będą wykorzystywane w najbliższych kampaniach. W każdym z nich bohaterami są inne meble, ale też pojawiają się inne zwierzęta. W nowych reklamach firma kontynuuje informowanie klientów o zmianie logo.
Odświeżona identyfikacja wizualna marki w połączeniu z ewolucją koncepcji kreatywnej spotów prezentuje nową jakość w naszej komunikacji. Dążymy do tego, by przekaz był ciekawy i zróżnicowany. Chcemy też wzbogacać jego wartość emocjonalną. Głównym celem jest ocieplenie wizerunku marki i zwiększenie skuteczności marketingowej komunikatu o promocjach cenowych w naszych salonach – mówi Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata S.A.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja OPUS B z Krakowa. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Vizeum Polska.
W poprzednich latach bohaterami spotów reklamowych były meble oraz wchodzący z nimi w interakcje poszczególni członkowie rodziny. W tym roku postanowiliśmy oddać głos innym domownikom – zwierzętom. Każda produkcja uczy nas nowych rzeczy. Tym razem na własnej skórze przekonaliśmy się, że dzieci, zwierzęta i zaawansowana robotyka filmowa na jednym planie to trudne do pogodzenia żywioły. Ale efekt pokazuje, że było warto! – dodaje Konrad Kacperczyk, Dyrektor Kreatywny odpowiedzialny za obsługę marki Agata w Opus B.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Vobf7LiXioA
Regulamin i szczegóły promocji, którą prezentuje spot dostępne są w salonach Agata oraz na stronie www.agatameble.pl