Dwa nowe otwarcia salonów Agata w 2016 r. i kolejne inwestycje w trakcie.
Do końca 2016 r. sieć salonów Agata powiększy się do 20 wielkopowierzchniowych sklepów z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz. Wiosną planowane jest otwarcie sklepu w Częstochowie, a jesienią drugiego salonu w Warszawie.
Obiekt handlowy na Targówku w Warszawie będzie największym salonem sieci Agata. Jego powierzchnia całkowita wyniesie 25 tys. m2. Aranżacja sklepu będzie oparta na autorskiej koncepcji, którą sieć Agata od kilku lat z sukcesem wdraża w nowych salonach. Jednocześnie nowy sklep w stolicy będzie posiadał wszystkie elementy odświeżonej identyfikacji wizualnej marki Agata.
- Nowy salon w Warszawie będzie także miejscem prezentacji nowości produktowych i najciekawszych aranżacji, a także miejscem twórczych spotkań ekspertów od designu i pięknych wnętrz – dodaje Angelika Anusiewicz-Bochenek, zastępca dyrektora ds. marketingu w Agata S.A.
Kilka kolejnych inwestycji jest na etapie przygotowań. Budowa salonów, których otwarcie planowane jest w 2017 r., ruszy jeszcze w tym roku.
Wnętrza, które inspirują
W ofercie każdego salonu sieci Agata znajdują się kolekcje mebli do pokoju dziennego, sypialni, jadalni i kuchni, a także meble wypoczynkowe oraz szeroki wybór krzeseł, stołów i materacy. Oferta obejmuje produkty od ponad 250 różnych producentów mebli. W części przeznaczonej na akcesoria do aranżacji wnętrz eksponowane są artykuły dekoracyjne, oświetlenie, dywany i tekstylia oraz szereg dodatków kuchennych. W całej przestrzeni salonu znajdują się przykładowe aranżacje, prezentujące poszczególne kolekcje mebli i różne style. Dzięki temu klienci mogą czerpać inspiracje z gotowych rozwiązań.
Do końca 2016 r. sieć salonów Agata powiększy się do 20 wielkopowierzchniowych sklepów z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz. Wiosną planowane jest otwarcie sklepu w Częstochowie, a jesienią drugiego salonu w Warszawie.
Obiekt handlowy na Targówku w Warszawie będzie największym salonem sieci Agata. Jego powierzchnia całkowita wyniesie 25 tys. m2. Aranżacja sklepu będzie oparta na autorskiej koncepcji, którą sieć Agata od kilku lat z sukcesem wdraża w nowych salonach. Jednocześnie nowy sklep w stolicy będzie posiadał wszystkie elementy odświeżonej identyfikacji wizualnej marki Agata.
- Nowy salon w Warszawie będzie także miejscem prezentacji nowości produktowych i najciekawszych aranżacji, a także miejscem twórczych spotkań ekspertów od designu i pięknych wnętrz – dodaje Angelika Anusiewicz-Bochenek, zastępca dyrektora ds. marketingu w Agata S.A.
Kilka kolejnych inwestycji jest na etapie przygotowań. Budowa salonów, których otwarcie planowane jest w 2017 r., ruszy jeszcze w tym roku.
Wnętrza, które inspirują
W ofercie każdego salonu sieci Agata znajdują się kolekcje mebli do pokoju dziennego, sypialni, jadalni i kuchni, a także meble wypoczynkowe oraz szeroki wybór krzeseł, stołów i materacy. Oferta obejmuje produkty od ponad 250 różnych producentów mebli. W części przeznaczonej na akcesoria do aranżacji wnętrz eksponowane są artykuły dekoracyjne, oświetlenie, dywany i tekstylia oraz szereg dodatków kuchennych. W całej przestrzeni salonu znajdują się przykładowe aranżacje, prezentujące poszczególne kolekcje mebli i różne style. Dzięki temu klienci mogą czerpać inspiracje z gotowych rozwiązań.