05/07/20
Salony Agata otwarte dla klientów. Nowe zasady funkcjonowania sklepów
Salony meblowe sieci Agata są ponownie otwarte. W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie pracowników, klientów i ich rodzin, we wszystkich punktach sprzedaży stacjonarnej obowiązują nowe zasady bezpieczeństwa podczas zakupów.
Przedstawiciele marki Agata podkreślają, że w związku ze stanem epidemii wywołanej przez koronawirusa, firma przez cały czas stara się w pełni dostosowywać swoją działalność do aktualnych wytycznych rządu. Marka zapowiada także, że pracuje nad kolejnymi, dodatkowymi rozwiązaniami mającymi zapewnić bezpieczeństwo zarówno wszystkim klientom, jak i pracownikom.
Bezpieczeństwo klientów
Salony sieci Agata działają w oparciu o nowe procedury bezpieczeństwa. Za pomocą komunikatów głosowych i plakatów konsumenci informowani są o obowiązku zachowania właściwej odległości od innych osób, odpowiedniej technice dezynfekcji, użytkowania maseczki i mycia rąk.
Ograniczono liczbę osób w obiektach do 1 osoby na 15 metrów kwadratowych. Wprowadzono też obowiązek zachowania dystansu minimum 2 metrów od innych osób, który jest wyznaczany przez specjalnie naklejone na podłodze w pobliżu kas taśmy, a także konieczność noszenia rękawiczek i maseczek ochronnych. Ponadto firma umożliwia klientom – dzięki specjalnym punktom profilaktyki znajdującym się przy wejściach do obiektów – dezynfekcję rąk oraz skorzystanie z jednorazowych rękawiczek. Dezynfekcja rąk jest również możliwa w pobliżu kas, przy stanowiskach reklamacji, ratalnych oraz transportowych, a także na terenie magazynów.
Klienci dokonujący zakupów stacjonarnych zachęcani są do dokonywania płatności kartą płatniczą, ograniczając wymianę gotówki i korzystanie z banknotów. Firma zapewnia, że terminale płatnicze zabezpieczone folią ochronną będą regularnie dezynfekowane.
Zgodnie z rozporządzeniami rządowymi, w obiektach wyłączono z użytkowania powierzchnie rekreacyjne dostępne w części salonów, jak np. bistro czy kącik zabaw dla dzieci.
Ochrona pracowników
Marka dołożyła również wszelkich starań, by pracownicy firmy zostali objęci procedurami szczególnego bezpieczeństwa. Wszyscy zatrudnieni w obiektach Agata S.A. zostali przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa oraz otrzymali precyzyjne instrukcje o działaniach, jakie powinny być realizowane w razie ewentualnego zagrożenia. W sklepach utworzono m.in. pokoje dla tzw. osób potencjalnie zagrożonych.
Pracownicy są wyposażeni w środki ochronne: osłony nosa i ust, rękawiczki oraz preparaty do dezynfekcji rąk i powierzchni. Stanowiska pracy zostały wyposażone w pleksy ochronne zwiększające bezpieczeństwo podczas kontaktu z innymi osobami. Znajdują się one przy kasach, punktach obsługi klienta, stanowiskach reklamacyjnych, punktach transportowych i ratalnych oraz w obiektach magazynowych. Osoby pracujące w salonach zachowują także wymagany rozporządzeniem dystans od innych zatrudnionych.
Więcej informacji o zasadach bezpieczeństwa w salonach Agata oraz aktualnych promocjach znajduje się na stronie internetowej firmy www.agatameble.pl.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 29 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów
i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl
Anna Wilczak-Kawecka