Od 20 kwietnia br. ruszyła nowa odsłona kampanii salonów Agata - jednego z największych dystrybutorów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce. Firma konsekwentnie wzmacnia swój wizerunek i inspiruje nową, wyrazistą komunikacją marketingową. Drugi etap kampanii, z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy, wspierający również specjalną ofertę promocyjną, obejmuje spoty telewizyjne, internet i radio.
Kolejna odsłona kampanii, w której Małgorzata Socha wciela się w charakterystyczne postaci sprawia, że nasza nowa komunikacja jest nie tylko dowcipna, ale również podkreśla szeroki wybór, którym charakteryzują się nasze salony. Ten konkretny wybór ambasadora i scenariusza pozwala na budowanie marki z lekkim przymrużeniem oka, bliższej ludziom, przy jednoczesnym zachowaniu jej nowoczesności. Rozpoczynająca się właśnie kampania nie tylko buduje wizerunek, ale również komunikuje ofertę promocyjną, w ramach której Agata S.A. nie tylko daje możliwość zakupu w systemie „60 rat 0% bez dodatkowych kosztów”, ale również finansuje 2 pierwsze raty kredytu.
Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata S.A.
Więcej o promocji: https://www.agatameble.pl/60-rat-0-dwie-pierwsze-raty-finansowane-rabatem
O Agata SA.:
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni
i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów
i ekspertów.
Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl