W stacjach telewizyjnych pojawiła się nowa reklama marki Agata. Kontynuacja konceptu kreatywnego realizowanego przez wnętrzarski brand z Grupą Teatralną Mumio to opowieść nie tylko o konkurencyjnej ofercie mebli kuchennych pod wymiar pomieszczenia – w fabule spotu rysuje się bowiem „z życia wzięta”, zabawna małżeńska relacja.
Kiedy żona zabiera męża na zakupy, oznaczać to może, że ma do załatwienia ważny interes. Takim jest dla przykładu zrobienie dawno obiecanego remontu w domu… albo wykonanie solidnych mebli pod wymiar kiedy mąż z zawodu jest stolarzem. Bywa jednak tak, że szewc bez butów chodzi, a prośby małżonki odbijają się echem przez dłuższy czas – doświadcza tego w ferworze codziennych zadań wiele par.
Ta życiowa sytuacja stała się tłem dla kolejnej odsłony reklamy telewizyjnej Agaty, która bazując na historii żony i męża stolarza postanowiła zaprezentować walory oferty Qubik – modułowych mebli kuchennych, które zaprojektować można pod wymiar pomieszczenia. W spocie telewizyjnym marka podkreśla, że meble te, w zależności od wyboru kolekcji z szerokiego wachlarza stylów i materiałów, mogą być dostępne nawet w kilka dni.
- Pracując nad scenariuszami telewizyjnych historii kładziemy nacisk na to, by były one oparte na sytuacjach z prawdziwego życia. To wzmacnia u konsumentów poczucie, że marka jest im bliska i rozumie ich codzienne potrzeby i wyzwania. Urządzanie kuchni to ważny proces, w którym wszyscy stawiamy na trwałość, personalizację rozwiązań i możliwość zaprojektowania mebli pod wymiar pomieszczenia, ale także na szybkie i sprawne przeprowadzenie tego przedsięwzięcia. Oferta mebli Qubik, z bezpłatną, 15-letnią gwarancją, które mogą być dostępne nawet w kilka dni, daje naszym Klientom prawdziwy komfort przebywania w gotowej, urządzonej kuchni zwanej sercem każdego domu – przekonuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za koncept kreatywny kampanii z udziałem Mumio odpowiada agencja PZL. Zakupu mediów w imieniu marki Agata dokonuje Spark Foundry.