W stacjach telewizyjnych pojawiła się właśnie nowa reklama sieci Agata. W kolejnej odsłonie kampanii z udziałem Grupy Teatralnej Mumio, marka nawiązując do nadchodzących świąt zapewnia, że sklep Agata jest idealnym miejscem dla Klientów poszukujących oferty dodatków i dekoracji świątecznych.
W grudniu sklepy marki Agata stają się prawdziwym królestwem świątecznych akcesoriów – wśród nich prym wiodą ośnieżone choinki na pniu, welurowe, ozdobne poszewki, miękkie, zimowe koce, figurki reniferów, bożonarodzeniowe kubki, które tylko czekają, by zabrać je do domu. Wśród bogactwa dodatków znaleźć można też całą rodzinę świątecznych skrzatów – w różnych kolorach, wielkościach, stylach. To właśnie skrzaty, obok prawdziwych Mikołajów, które odwiedziły sklep Agata, są bohaterami najnowszego spotu telewizyjnego marki. Przekonują zaskoczoną Klientkę, która wybrała się na zakupy z siostrą, że to właśnie w tym miejscu znaleźć można bożonarodzeniowe detale wprowadzające do naszych domów prawdziwego ducha świąt.
- Grudzień to czas, kiedy w komunikacji możemy odwołać się do przyjemnego okresu przedświątecznego, w którym wszyscy choć na chwilę chcemy nacieszyć się ciepłem naszych czterech kątów. Marka Agata od wielu lat odpowiada na potrzeby Klientów, proponując szeroki wybór dodatków bożonarodzeniowych. Każdego sezonu prezentujemy najnowsze trendy w tej kategorii. Dzięki temu, również w naszej komunikacji przez tych kilka tygodni możemy nawiązywać do świąt w spotach reklamowych w telewizji, internecie i w radiu – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Koncept kreatywny spotu „Siostry” to efekt współpracy Agaty z agencją PZL. Nowej kampanii towarzyszy akcja z rabatem 50 zł za każde wydane 500 zł na wszystkie produkty. Agata przygotowała też ofertę korzystnych cenowo akcesoriów w ramach świątecznej gazetki. Obie promocje obowiązują do 21 grudnia, tak, by każdy zdążył z zakupem bożonarodzeniowych dekoracji i nie tylko jeszcze przed świętami.

