Salony Agata zostały nagrodzone Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2016. W tegorocznej edycji firma – w opinii obecnych i potencjalnych klientów – zasłużyła na najwyższe wyróżnienie w kategorii „Salony meblowe”.
W tym roku salony Agata po raz pierwszy zostały Liderem Jakości w kategorii „Salony meblowe”. Konsumenci docenili m.in. wygląd sklepów, ofertę produktową i profesjonalizm obsługi klienta. Aktualnie sieć salonów Agata tworzy 19. wielkopowierzchniowych sklepów z bogatą ofertą meblami i akcesoriów do aranżacji wnętrz od ponad 150 różnych producentów. Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie kolejnego salonu pod szyldem Agata w Warszawie.
Dziękujemy wszystkim naszym Klientom za zaufanie. Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości to dla nas szczególnie cenne wyróżnienie, ponieważ przyznają je konsumenci, czyli ta grupa osób, na której zadowoleniu zależy nam najbardziej. Satysfakcja Klientów to też czytelny sygnał, że nasze starania, by inspirować do urządzania pięknych wnętrz, które poprawiają komfort codziennego życia, zmierzają we właściwym kierunku – powiedział Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata S.A.
Konsumencki Lider Jakości to jeden z najbardziej prestiżowych programów konsumenckich, który co roku wyłania najlepsze marki i firmy funkcjonujące na polskim rynku w wielu różnych kategoriach. Projekt prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku biznesowego do „Dziennika Gazety Prawnej”, gromadzi opinie konsumentów i umożliwia stworzenie rankingu produktów i usług uznawanych za najlepsze na polskim rynku pod względem jakości. Badanie Konsumencki Lider Jakości każdego roku przeprowadzane jest na reprezentatywnej grupie Polaków - w tegorocznej edycji próba badawcza wyniosła 11571 aktywnych konsumentów.